» » R kelly feat usher - same girl
Hot Porn Videos

R kelly feat usher - same girl

Yo, Ush — What up, Kell's? Wanna introduce you to this girl, think I really love this girl — Yeah? Tattoo on her ankle, plus she's making pesos Got a crib on Peachtree — Peachtree? Do she got a beauty mark on the left side of her mouth?
slut girl in bacaumature and sex dating site

Same Girl Lyrics

love sucks quotes but sex is goodlooking for country gal women looking for discreet buddy in girgapermanent bikini line hair removal3d futa porn tube

Same Girl [remix] by R. Kelly with Usher feat. T-Pain - Listen to Free Radio Stations - AccuRadio

Do she got a kid? Yep Loves some Waffle House? Yep Do she got a beauty mark on her left side of her mouth Man? And I thought it was true confessions when she said I love you Man I thought her body was calling when she said I want you See I even got some pictures on my phone Look there man she is with some boy shorts on We messing with the same girl same girl Shes the apple of my eye, and my potential wife Same girl same girl Man I just can't believe that we've been messing round with the Same damn girl Same girl same girl Thought she someone that I can trust But she's been doubling up with both of us You, ayy can't, ayy man we've been messing with the same girl She said she got me on her ringtone Are you talking about the pink phone? Uh-uh, the blue one Man she told me that was turned off Its obvious that shes been playing us playing us Cause constantly she's been lyin to us lyin to us Don't like the way that she's been goin bout it goin bout it Kells what you think that we should do about it do about it Call her up at her home, she won't know that Im on the phone Yeah man that's a plan Homie we about to bust this trick Man just tell her to meet up with you and Im gonna show up too And she won't know what to do We'll be standing there singing Same girl same girl She's was the apple of my eye, and your potential wife Same girl same girl I can't believe we've been messing with the same girl Same girl same girl You, can't, man we've been messing with the same girl See she was taken flights Going back and forth I would pick her up at the Airport Man I really can't believe Same girl same girl Hey. The same girl same girl.
foto tante nude xxxvery public pussy flashman walmart buying panties

Same Girl - R. Kelly feat. Usher - MP3 instrumental karaoke

Kelly: Tell me whats wrong dogg, what the hell you damning about Im your homie so just say whats on your mind. Usher: She came right up to me given me conversation I said do you got a man she said no, with no hesitation. Kelly: Homie we about to bust this trick Man just ask her to meet up with you and Im gonna show up too.
pictures of fat pussy
girl gitting her pussy pissed infetish gallery movie pantie teaseyoung boy fuck young girlgrandma has huge tits
K: Yo, Ush. U: What up, Kells? K: Wanna introduce you to this girl, think I really love this girl. U: Yeah K: Man, she so fine. U: Straight up, dawg.
free anal gaping gp

About video

Comments (4)

  • smeej wrote 31.01.2021, 09:50: #1

    nice tits, and hairy edible snatch and ass. Wish I was on top and in her snatch

  • clotendresse wrote 02.02.2021, 07:49: #2

    hottest on the site!

  • krzzztf wrote 02.02.2021, 23:46: #3

    ah xD i think u boobs need some hands on checking and i wouldnt mind to spare the time to check them for u

  • sexymon wrote 03.02.2021, 02:34: #4

    wonderful overview :)

Say a few words:

Click on the image to refresh the code, if it is illegible

Porn Video Trending Now